środa, 25 listopada 2009

końców początki

Dziś był dzień pełen zaskakujących, przemiłych spotkań. Dużo radości i jeszcze więcej refleksji...
Dzieje się.
Jutro ostatni dzień mojej rocznej już przygody z 'centrum wszechświata' czyli krakowskimi Sukiennicami. Wiele końców ostatnio. No, w tym tygodniu koniec roku :)
A tymczasem się tu wiele zaczyna.



Lubię patrzeć na ludzi kiedy tworzą. Zachwyca mnie to.
Odnośnie dzisiejszych Maniakalnych rozmów o Ukrainie (i nie tylko)
Dla Maniaka tutaj specjalne pozdrowienia.



Dzisiejsza środa - refleksyjna. Mój zegarek pokazuje 23:32 i to oznacza, że trzeba iść spać.
A jutro, będzie czwartek :D Początek końca.

Dobrej nocy!!

2 komentarze:

  1. Dumko... też lubię patrzeć, jak ludzie tworzą. ten "mam talent" widziałam już wcześniej i mnie poruszył. A te, jak to nazwałaś "maniakalne rozmowy"...uzmysławiam sobie czasem, po co tak naprawdę żyję.
    ściskam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo to w ogóle ja takie fajne,że nowe się zbliża :) to co tygrysy lubią najbardziej... stąd trochę zazdroszczę ;) ( ale w takim dobrym sensie... niektórzy muszą akurat w tym czasie walczyć z nudą i monotonią ;) ale to kwestia czasu... ;)

    OdpowiedzUsuń