czwartek, 15 kwietnia 2010

niech się dzieje co chce

Mam już dosyć mediów, ludzi w komunikacji miejskiej gadających o tym samym, nieustających dyskusji i rozważań o czymś na co i tak nie mamy wpływu.
Nich się dzieje co chce!

Przystanki tramwajowe (przynajmniej w centrum) mamy podmalowane i "odświeżone".
A panowie od zieleni miejskiej twardo podlewali wczoraj trawniki na plantach przy filharmonii :D (Zupełnie nie przeszkadzał im deszcz)
W takim tempie to może i ze trzy ronda do niedzieli powstaną.
Lubię Kraków, kocham Polskę, ale teraz wracam do nauki.
Dziś pan, za którym przepadam bardzo!


Dobrego wszystkim!

5 komentarzy:

  1. be fed up with - czuję to samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo. Telewizji od niedzieli nie włączam, bo po prostu nie mogę już słuchać w kółko o tym samym. Zwłaszcza jak nikt nie ma nic mądrego do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za offtopic, ale bardzo mi się podoba ten kawałek, który podałaś. Dzięki bardzo za przybliżanie klasyki jazzu szerokim masom (czyt. mnie):)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wrócę do głównego wątku - też mam dość i także korzystam ze sposobu niewłączania radia (ulubiona Trójka nie leci od soboty u mnie) i TV. I dlatego nie czuję się tym zmęczona... męczy mnie tylko dziwność ludzi i ich pasja do protestowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiślu, chcąc nie chcąc napotykam się na włączony telewizor, jednak unikam i w sumie, to przestałam się interesować tym, co media robią.
    Ludzie - może po prostu im nudno?
    Wczoraj wracając do domu, natknęłam się na protestujących pod kurią.
    Przykre, ale cóż na to poradzić? :)

    Adam - polecam też:
    http://www.youtube.com/watch?v=7p_dHE5hQIA&feature=related

    I ostatnio - trochę inna "epoka" w prawdzie :) ale uwielbiam też :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Sq5oqY3-vhg
    http://www.youtube.com/watch?v=LcHIvCTyeWo

    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń